Godis

Måste bara säga att det är väääldigt farligt att ha en massa godis framme hela tiden...ja har ätit godis varje dag sen ja kom hem...alltså typ i två veckor...ja gör det även fast jag kanske inte vill...men det går liksom automatiskt å så måste det ju ta slut säger man ju till sig själv...men det gör det ju aldrig!
Ja ha inte vågat väga mig medans jag varit här nere...men det vore ju lite intressant å se hur mycket man gått upp...för det är ja rätt säker på att ja ha gjort...det måste ja gjort så mycket sötsaker som ja ha vräkt i mig...men ja kommer säkert få ångest om ja ser hur mycket det är...

I natt drömde ja t.o.m. om sötsaker! Jag drömde att ja hade en hel frys full med glass å ja gömde den så ingen annan skulle ta...det var ju inte ens nån god glass...

Så det kanske kommer tillbaka en riktig tjockis till Norrland den 8:e :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Godis är gott och extremt farligt! Hihi :)

2007-12-30 @ 21:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0