Idag

Idag var det upp tidigt som gällde...närmare bestämt kvart i sju...gäsp...
Det var inte så kallt idag...va på nollan när ja gick upp...men det var inte sånt skitväder som igår iaf...va värsta slaskvädret
Så var det bara att traska iväg till skolan i snön...

Två pass med Arbetsmiljölagstiftningen...en del är ju rätt intressant av det där alltså men Våran lärare ä ju rätt jobbig...han bara maler på...å när man dessutom ä rätt trött så blir det väldigt jobbigt...ja nicka nog till lite nåra gånger faktiskt :p

Efter passen så gick jag till studievägledaren och tänkte räta ut vissa frågetecken inför framtiden...men jag blev nästan bara mer förvirrad :p...ja ville ju ha reda på lite vad man kan bli efteråt å då svara hon först att arbetsmarknaden är bred och så där...inte för att det hjälper mig nåt mer då :p...så ja fråga efter exempel å då sa hon handläggare på t.ex. försäkringskassan och migrationsverket

Sen så gick ja å köpte mat på "Slemmis" för ja hade inte tagit med nåt idag...det blev Pasta Alfredo å en Cola...å när ja hade ätit ett tag så fundera ja på varför ja blev så mätt men så kom smarta jag på att ja ju drack cola å då blir iaf jag väldigt mätt...vad beror det på egentligen?

Efter att vi var mätta å glada så åkte ja å Ida till stan...där hitta ja en julklapp till mamma...när man går å kollar i klädaffärer så blir ja såååååååååååååååå sugen på å köpa alla söta klänningar som finns där...men när ska ja ha dom då? det är ju problemet...

Åkte hem efter att ja handlat lite mat först...å nu hade det börjat snöa åxå

När ja kom hem så öppna ja lucka 4 i min chokladkalender....den ä rätt konstig för det är inte samma form som det är bild :)...idag var chokladen en måne som log å bilden en fyrklöver :D...men vad gör det...det är ju choklad :D....ja vet att jag är 21 år å dom där i första hand är till barn men ja tycker det är kul så ja skiter i det :)

Vill ha!:
  
Just dessa kommer från HM men jag har även sett en massa snyggt på Vila

Kommentarer
Postat av: Ida

Slemmis!! Hahahaha, varför har jag aldrig hört det? Jaa man blir ju såååå sugen på alla fina kläder.. Vill ha, vill ha!

2007-12-05 @ 19:25:00
URL: http://idablogg.fjellborg.eu
Postat av: Johanna

Älskar den blondas hår, det vita! Vill också ha så!

2007-12-23 @ 00:47:52
URL: http://blikvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0