Morgontrött

Jag tänkte på en sak härom dan:
Varför har jag så svårt att gå upp kvart i sju på morgonen och hålla mig koncentrerad hela dagen och inte somna?

När man gick i grundskolan och på gymnasiet så var det ju inget problem, då börja man ju 8.00 typ varje dag. Å sen när man hade gått en hel dag i skolan så hade man ändå ork att göra läxor och sånt.

Ja fattar inte varför det inte kan vara så nu åxå. De dagar jag börjar 8.15 så kan jag knappt hålla uppe ögonen på föreläsningarna och koncentrationen är inte alltid där den ska vara. Förr i tiden så gick det jättebra att inte somna ju.

Men det är väl kanske så det blir när man inte har skola varje dag och de dagar man inte har det så går man väl inte direkt upp tidigt :D.

Men idag har det inte varit nån skola så då har jag kunnat läsa lite å så


              


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, vad söt bild. Precis så där känner man ju sig, om inte värre ;)

2007-12-06 @ 21:31:31
URL: http://idablogg.fjellborg.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0