vart kommer alla ifrån?!!!!

Ja måste bara säga en sak...läste nyss min statistik....38 stycken igår och 32 idag!!!! hur kan det vara så många helt plötsligt...jag har ju inte ens skrivit nåt på typ en vecka eller nåt...vart kommer alla ifrån? å hur har dom hittat hit? annars brukar ja ju ha typ fem besökare per dag...vad var det som hände igår egentligen som gjorde att dom hitta hit? ja blev smått chockad men glad :)

Va bara det ja fundera på :)

                     image71
Bara för att ja blev så glad så bjuder jag på en bild på mig å en massa nallar på Biltema :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ojoj, det var ett ordentligt berg. Gullig bild!

2007-12-05 @ 19:14:43
URL: http://idablogg.fjellborg.eu
Postat av: helena

jag vill också!!!!

2007-12-10 @ 11:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0