Det börjar närma sig hemfärd

Nu börjar det närma sig hemfärd med stormsteg....man har haft sista tentan i skolan idag så nu är skolan slut iaf...det är med blandade känslor man åker hem...det blir ju skönt med ledigt och så men det finns en del saker jag kommer sakna åxå...

Först och främst kommer jag ju att sakna min söta, underbara, perfekat, bästa, snygga, goa och gulliga Johannes...vet inte hur jag ska klara mig i sommar i TRE HELA MÅNADER utan min sötnos...ja kommer ju längta ihjäl mig efter honom...mitt liv är så mycket roligare nu när jag har träffat honom...ja tycker om honom så fruktansvärt mycket och jag blir ledsen när jag tänker på att jag inte kommer att kunna träffa honom så mycket under sommaren...hoppas bara han inte hittar nån söt liten norrländska nu när jag inte är där :(

Sen så har vi ju min andra sötnos Ida som är min underbara kompis som jag har hittat här uppe...vi har alltid så roligt ihop...det känns som jag kan prata med henne om allt och att hon verkligen förstår mig...jag är så glad att jag träffa henne...hon brukar ju även ta åt sig äran för att ja träffa Johannes och det kan hon väl få :D

Sen har man ju lite mindre viktiga saker som man kommer sakna åxå som att bo själv och inte behöva kompromissa...även att bestämma själv när, hur och vad man ska äta kan man ju sakna...Överhuvudtaget att göra som man vill och skita i vad andra ( föräldrar ) tycker helt enkelt :)

image3image2
                                         Mina två Kalix-sötnosar

Kommentarer
Postat av: Ida

Nåå, vad gullig du är! Blir ju alldeles rörd :) TAck du, du är allt en liten sötnos du med, och en underbar vän!

2007-06-03 @ 01:03:13
URL: http://idablogg.fjellborg.eu
Postat av: Anonym

hihi =) tack du e "att bra" söt du också ska d veta (som du skulle sagt) :) De e klart jag inte gör va jag vet så är ju de där små sötnosarna från värmland myyycket bättre :D Pöss

2007-06-05 @ 22:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0