En rolig sak

Tänkte härma Ida och göra en sak som hon har gjort i sin blogg (

idablogg.fjellborg.eu ). Man ska googla sitt namn och såna saker och sen ta den första bilden som kommer upp...

Förnamn: Sofia



Efternamn: Alexandersson


Niclas Alexandersson

Stad jag bor i: Arvika och Luleå


Arvika


Luleå

Gillar att träna: Hmm...den var svår...fick lite hjälp av Johannes...så det får bli slalom


Haha...vilken rolig bild det blev...riktigt så ser det ju inte ut när ja åker men :p

Favoritdjur: Katt


Så söt

Vill ha: Ny mobil



Äter helst: Spaghetti å köttfärssås



Favoritfärg: Lila



Som person är jag: Glad


Ganska likt mig det där :D

Om dagarna jobbar jag som: Just nu på apotek men annars som student


Apotek


Student

Jag skrattar åt: Folk som gör bort sig :D


Knasigt att denna bilden kom upp tycker ja :D

Jag gråter åt detta: Avsked


Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe, det är så kul det där.. Nice bild på dig i slalombacken ;)

2007-06-19 @ 00:11:27
URL: http://idablogg.fjellborg.eu
Postat av: Anonym

Hehe ja glá gubben va att lite lik dig :D

2007-06-19 @ 22:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0