Gårdagen

Gårdagen började mycket tidigt...redan klockan sju släpade jag mig upp ur sängen :p...åt frukost och såna där vanliga morgonrutiner

Ida skulle komma och hämta mig klockan halv åtta för jag var i Kalix...men ingen Ida hörde av sig så till slut ringde jag...å tur var väl det för hon hade visst försovit sig...

Men till slut så kom vi ivåg då iaf...å vi kom dit i bra tid så allt gick ju bra...men man kan ju undra hur det hade gått om inte jag skulle med till Luleå utan om ja hade åkt hem tidigare...då kanske Ida hade missat tentan...det vet man ju aldrig iofs...

Så satt man dådär i skolan och började skriva tenta 9.00...den var lite lättare än man trodde faktiskt men det är så svårt om man har svarat som lärarn vill...det verkar ju vara väldigt viktigt att skriva det han har tänkt sig...men men...det får man ju se hur det går...ja satt väl till halv elva eller nåt...ja brukar ha svårt att sitta länge på tentor och prov....det har varit så sen gymnasiet

Efter tentan så åkte jag och Ida till stan...där gick vi först till Dagobert och åt lunch...sen gick vi i lite affärer...ja köpte ett par solglasögon på HM....kan ju vara bra att ha nu när solen lyser å så...dessutom så känns det inte som mina gamla är så bra mot solen för de är inte mörka

Efter stan så bar det av till Storheden...där köpte jag ett par skor, mjölk, tidningar och sist men absolut inte minst en spegel...den är ungefär lika hög som mig :)...ja ä nämligen så trött på att ja inte har nån helspegel i lägenheten...har bara en spegel i badrummet....så då måste man ju hämta en stol och ställa sig på i badrummet om man vill se t.ex. hur byxorna sitter....ganska jobbigt...men nu slipper man alltså det...det var en aning bängligt att få in den i bilen på ett bra sätt bara :p...först tänkte vi att den kanske kunde få plats i hålet mellan bagaget och baksätet....så vi försökte med det ett tag men det gick ju inte så då fick vi böja ner framsätet och lägga den över där i stället så satt jag där bak i stället....efter allt shoppande så åt vi sen varsin glass






Kommentarer
Postat av: Johannes

Nu fick vi ju inte upp din spegel men de få vi ju ta en annan gång när du kommer tillbaka... Så du måste komma tillbaka nu :D

2007-06-05 @ 22:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0