Vädret är emot mig

Imorse var det lite kyligare än det har varit på senaste tiden...så när ja cykla iväg till jobbet så frös jag...dessutom så blåste det rätt kallt åxå...

Jag började klockan nio med att plocka varor ( jag jobbar på apoteket för er som inte vet )...sen klockan halv tio öppnade vi och jag ställde mig i kassan...

Dagen flöt på och så var klockan ett helt plötsligt å då kom Helena och bytte av mig...vi har upptäckt att iaf hela juni så går vi i skift och byter av varann...lite tråkigt att inte jobba ihop...men det får väl gå...

Så när ja skulle cykla hem igen då så var det självklart alldeles för varmt så ja blev helt svettig i stället...väl hemma så åt vi mat

Sen så tänkte ja lägga mig ute i solen...men vad händer efter bara några minuter...jo solen går så klart i moln! å mer moln kom å det blev bara kallare å kallare så till sist va ja tvungen å gå in...

Å nu när ja sitter här är det självklart soligt å fint ute...suck!

                                

Kommentarer
Postat av: Ida

Ojoj. Låter jobbigt det där...

2007-06-13 @ 21:49:23
URL: http://idablogg.fjellborg.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0