Första gången

Jaha så sitter man här och har skapat en blogg då :D...ja blev så inspirerad av min kompis Ida att ha en så...nu är det ju inte så att jag har ett väldigt spännande och händelserikt liv...men ändå

Vad kan jag säga om mig själv då?
Jo jag heter Sofia Alexandersson och är 20 år. Jag är en värmlänning på vift i de norrländska skogarna. Hur hamna jag här då kan man ju fråga sig? Ja, det undrar jag åxå :D.
Jag pluggar psykologi första året i Luleå....och NEJ jag blir inte psykolog..."men vad blir du då?".....ja vet inte hur många gånger man ha fått den frågan...ja ä superless på den nu....så en gång för alla....ja blir beteendevetare...

Hmm...vad ska jag skriva mer? är det nån som undrar nåt så är det bara att fråga....ja svarar på det mesta

Det var nog allt för denna gången

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi, det där gick ju bra :)

2007-05-13 @ 00:13:01
URL: http://idablogg.fjellborg.eu
Postat av: Rickard

Ser spännande ut :D

2007-05-13 @ 00:46:04
URL: http://rickardhannu.blogg.se/
Postat av: Meta

tjohej, det där var ju riktigt intressant, men jag blev mest intresserad av den lättklädda skidåkningsbilden. så du bor i luleå, det var det värsta. norrländska fetskogarna, inte å leka med, vilda renar och värsta av allt, samerna som lever i hyddor i urskogen, dricker jokk och allmänt lever om. vildsinta mot människor om man kommer mellan dem och
lingonskogen.tack och hej :=?

2008-02-13 @ 13:02:28
URL: http://kartong.istheshit.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0