Grattis till mig!

Idag är det dubblet grattis till mig

För det första så har jag namnsdag....som sagt så heter jag Sofia och idag har Sofia och Sonja namnsdag...
Sofia betyder vishet men det kan jag ju inte hålla med om att det passar mig :p
Varför heter just jag Sofia då kan man undra? Jo det är så att min pappas farmor hette det så då fick även jag det namnet...

För det andra så fick jag jämt nyss reda på att jag och Ida fick G på våran rapport som vi gjorde i kvalitativ metod som vi slet så med och blev så sågade över på våran opponering.

Kommentarer
Postat av: helena

Men du har glömt att skriva ditt andra namn =o) Fast det kanske var meningen...

2007-05-15 @ 19:06:20
Postat av: Ida

Haha, precis, du har ju glömt ditt andra namn ;) Vi är så duktiga vi.. Och du, nog stämmer vishet på dig nog..

2007-05-15 @ 19:24:40
URL: http://idablogg.fjellborg.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0