Hos Johannes

Nu sitter jag i Johannes soffa och ser på nån dålig serie på tv:n. Johannes är för tillfället ute och springer med Robban. Sötnosen ska försöka hjälpa med min seeega dator åxå...det är fruktansvärt irriterande med en så jobbig dator...den är nog norrländsk tror jag för den är så seg :D...

Vad har gjort idag då kan man undra?
Jaa inte så mycket faktiskt...Ja gick upp ungefär klockan 10 imorse å sen kvart i elva åkte jag in till stan och träffa Ida...vi skulle kolla om vi kunde komma nånvart med en uppgift som vi ska göra i skolan...vi ska hitta en vetenskaplig artikel om nåt inom psykologin och sedan granska den som en slags recension...tyvärr så kom vi inte så långt...Ida hade tagit ut några artiklar men det var ingen av dem som var riktigt bra ändå så det blir bara att leta vidare...vi satt mest och svammlade och pratade om allt annat som vanligt :D...sen skjutsa hon mig tillbaka hit.
Sen dess så har ja å Johannes försökt "bota" min dator...fört över lite filer å sånt så inte allt försvinner sen när ja formaterar om den...så åt vi lite smörgås till lunch...ja har även vilat mig lite för ja sov så dåligt i natt....bara vakna hela tiden :(

Johannes sa även att sofale typ betyder på soffan på finska...det var lite roligt tyckte jag :)...

Fortsättningen av kvällen blir nog rätt så lugn...blir väl tv å så...åxå ska vi väl ta å äta middag här sen när han kommer tillbaka...lamm blir det idag...ja börjar bli lite hungrig nu igen...vi ha ju inte äte på väldigt mycke idag direkt

Tänkte göra dig lite glad Hanna genom att lägga upp ett kort då :)

Jag bara älskar svart-vita kort!!!

                                                      
image2
                                     Jag och Johannes

Kommentarer
Postat av: helena

haha, på soffan. jaa, det stämmer väl rätt så bra din latmask =o)

2007-05-23 @ 15:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0