Middag hos Johannes föräldrar

Nu sitter man här igen i Johannes soffa och slöar...inget bra på tv nu heller...förut däremot såg ja sista avsnittet av OC...tråkigt att det inte blir nåt mer nu men man får väl hitta nån annan serie att följa nu då...brukar ju inte va nåt problem för mig...

Idag ha det väl vara en vanlig slö söndag...gick upp rätt sent....gick ju å la oss halv tre typ i natt så...
Vi gjorde ju som sagt kladdkaka igår åxå...det var riktigt gött...ja har att tagit en bit idag åxå...mums...

Idag har jag vart och ätit middag hos Johannes föräldrar åxå för första gången...lite nervöst innan men det gick att bra :)...vi fick ris och nån kycklingröra och äppelkaka med vaniljsås till efterrätt...

Innan vi åkte dit fick jag en liten rundtur i stora Kalix åxå :D

Jaa vad har vi gjort mer? Hmm...inte så mycket tror jag...suttit vid varsin dator typ :p...

Här kommer en rolig länk som Ida skicka till mig :D http://www.okcupid.com/slut


                                                         

Kommentarer
Postat av: Ida

Ojoj, blev du inte trött i benen av att gå runt i Kalix? ;)

2007-05-20 @ 22:01:32
URL: http://idablogg.fjellborg.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0