Tillägg...

Nu tänkte jag förklara för lilla Ida vad jag tyckte var komiskt med tiden vi gick upp :D...
Vi gick ju som sagt upp 12:34 och det blir ju 1, 2, 3 och 4...hoppas det blev klarare nu :)

Vad har jag gjort sen senast då? Jo jag har ju äte mat då...det var gött :)...
Sen var Johannes föräldrar här och hämtade kyl- och frysvaror för han skulle frosta av frysen...Så har robban vart här åxå....så ha dä blivit lite tv åxå

Just nu sitter jag och ser på Legaly blonde 2 och väntar på att Johannes ska komma tillbaka med sina matvaror så vi kan baka kladdkaka :)


                                                       

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaså! Du menar så.. Lite trög jag är då. Så nu har du träffat de omtalade föräldrarna? ;) Vi ses imöra på bussen..

2007-05-20 @ 13:44:45
URL: http://idablogg.fjellborg.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0