Tråkig dag

Idag har det varit en riktigt tråkig dag...bara läst typ hela dagen...inte nåt roligt att läsa heller ..."Vetenskapsteori för psykologi och andra samhällsvetenskaper"...den är ungefär lika rolig som den låter...alltså Zzz...

Imorgon blir det en roligare dag däremot :D....först blir det tvätt å läsning men sen så ska jag till Kalix och min sötnos Johannes <3

Vissa tyckte visst jag skulle ta med mitt andranamn åxå igår...men det har jag inte tagit med för dels så tycker jag ju inte om det å dels så var det ínte med det jag hade namnsdag så...
Det är åxå ett släktnamn så ja borde ju ge vidare till mitt barn om jag får en dotter men jag tycker ju dessutom inte om det så ja vet inte riktigt hur jag gör...om jag nu får en dotter någon gång...men det vill jag ju ha

Kommentarer
Postat av: helena

hehe, du får väl tjata på johannes då, så kanske du får din dotter =o) Och det tycker jag låter väldigt bra eftersom jag vill bli moster!!

2007-05-23 @ 15:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0