Halsont :(

Sitter här å väntar på att vattnet ska bli varmt så ja kan göra lite te...har så ont i halsen :(...det började imorse...kanske håller på å bli förkyld  :/

Idag gick ja faktiskt upp rätt tidigt om man jämför med när ja brukar gå upp dagar jag är ledig...ja skutta upp typ tio :)...

När jag såg ut genom fönstret så såg jag stora vita flingor singla ner...jobbigt tänkte jag eftersom jag tänkte åka till stan

I stan så köpte ja ett par överdragsbyxor som kan va bra å ha nu när det blir kallt....å så köpte ja linsvätska åxå för det var därför som ja va i stan från första början

Ja hann med bussen hem inom en timme så då behövde ja inte betala nåt för hemvägen å det var ju bra :)...kan man spara pengar så är det ju bra

När ja kom hem så läste ja lite å sen åt ja lunch å läste lite till å sen var ja verkligen tvungen å diska...det var värsta diskberget...värsta ja nånsin haft tror ja...men så går det när man inte orkar diska på flera dagar :p

Resten av dagen har jag läst å nu hamna ja här för ja orkar inte med mer facklig veto och förtroendemannalagar nu :p

Måste bara berätta om en hemsk dröm jag hade igår :(...ja drömde att ja va på begravning för mormor var död :(...det var jättehemskt och när ja vakna så kändes det jätteverkligt som att det var sant....å idag så läste jag i min drömbok om död och begravning och det stog att man vill ha bort den personen...å det stämmer verkligen inte!!!! ja vill inte att mormor ska dö heller!!! varför skulle jag vilja det?

Imorgon blir det upp tidigt igen...suck! varför måste han alltid lägga föreläsningarna på pass ett och två?

                 image70
                                               Mitt diskberg

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det där såg lite jobbigt ut att diska :)

2007-11-22 @ 20:39:06
URL: http://idablogg.fjellborg.eu
Postat av: helena

nämen stackars liten då. måste gå upp tidigt typ två dagar i veckan... Själv börjar man ju halv åtta varje dag denna veckan förutom på lördag då jag börjar kvart i tio, morr...
Jag är också förkyld och förut ringde bettan och sa att hon hade fått streptokocker. Hoppas hon inte smittat mig bara =o(

2007-11-26 @ 15:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0