Lagar köttbullar

Så sitter ja här vid datorn igen då :p...ja lyckas alltid hamna här på nåt sätt...den har nån slag dragningskraft på mig...
Håller även på att lagar köttbullar...å då menar ja inte såna frysta man köper i affären utan hemlagade...det är ju såååmycket godare...men det tar ju lite längre tid åxå...men har man tid som mig så går det ju bra...idag har jag gott om tid...
Dom är nog de kantigaste köttbullar ja har sett men det spelar ingen roll...det är ju smaken som är det viktiga...

Vad har jag gjort idag då? Jaa inte så mycket faktiskt...ja ha städat en hel del...å så har ja ju suttit här åxå då förstås :)....så såg ja en dokumentär på femman förut åxå som handla om en unge som fick värsta raseriutbrotten...å han var ju typ bara 10 år...dom var tvungna å hålla i honom så han inte skulle skada nån...han höll på å sa att han skulle döda dom som han va arg på å det var verkligen som han mena det ibland...han höll på å slog å bets å sparka sina syskon å sin mamma...usch! stackars familj....ja hoppas verkligen inte man får en sån unge

Va händer resten av kvällen då? Inte så mycket får ja väl svara på det åxå...ska göra klart mina köttbullar å äta några av dom å sen blir det väl tv för min del...inte så spännande men man måste ju ha såna helger ibland åxå...

                  
                   Mycket finare och rundare än mina :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0