Lista

1. Tre namn jag lyssnar till:
Sofia, Fia och Sötnos :)

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag är bra på att lyssna

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag är blyg

4. Detta är jag rädd för:
Att jag eller någon som står mig nära får någon hemsk sjukdom

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Sömn, kärlek och musik

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Rita, somna fort och slösa pengar utan att få dåligt samvete

7. Detta tycker jag om att göra:
Mysa med Johannes, träffa vänner och sova :)

8. Detta vill jag göra just nu:
Träffa Johannes

9. Bästa känslan:
Att älska någon som älskar en tillbaka

10. Värsta känslan:
Ensamhet

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
Omtänksam

12. Är jag kär just nu?
Ja :)

13. Jag vill gifta mig:
Ja nån gång i framtiden

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Gifta mig och få barn

15. Min käraste ägodel:
Min mobil

16. Något jag vill ha i present:
En resa till Västindien :)

17. Detta har jag på mig just nu:
Svarta mysbyxor och en svart t-shirt

18. Favoritkläder:
Klänning

19. Favoritdjur:
Katt

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Lite blandat, lyssnar mest på radion

21. Favoritlåt just nu:
Får nog säga som Ida Apologize med One Republic

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Roligaste: Socialpsykologi 
Tråkigaste: Vetenskapsteori

23. Stjärntecken:
Våg

24. En bok jag gillar:
Sagan om ringen

25. En film jag älskar:
Notting Hill

26. Tv-program jag gillar:
Desperate Housewives, Fråga Olle, Ugly Betty

27. Favoritdoft:
Blommor

28. Detta äter jag gärna:
Spaghetti och köttfärssås

29. Dricker helst:
Mjölk

30. Favoritgodis:
Choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Västindien, London, Italien, Grekland, Australien......

32. Färg på mina ögon:
Blågröna

33. Min längd:
ca 162 cm

34. Jag tror på:
Kärleken

35. Jag spelar:
The Sims 2 när jag är hemma

36. Person jag beundrar:
Vet inte...

37. Så här bor jag:
I en studentlägenhet, etta

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Inga, alla lever :)

39. Det här tänder mig:
Jaa det kan ja väl inte säga heller :D

40. Det här gör mig avtänd:
Se svaret på förra frågan :)

41. Favoritfärg:
Lila

42. Favoritcitat:
Det löser sig

43. En hemlighet jag vet:
Ingen ja kan berätta

44. Bästa present jag fått:
Hmm, svår fråga...kanske min mp3

45. Senast köpta skiva:
Hmm...va ju ett tag sen...men det kan ha vart James Blunts förra skiva

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Håret

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Det mesta :p

48. Udda förmåga/egenskap:
Sätta upp fötterna bakom huvudet

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En hund

50. Vad lyssnar du på just nu?
Radio

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Städat och suttit här....sen blir det väl tv

52. Var är dina föräldrar födda?
Knivig fråga...vet inte faktiskt...men om ja ska gissa blir det väl Arvika och Sunne

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Vet inte

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Har ingen speciell favorit

55. När badade du i en pool senast?
I somras på Mallorca

56. Har du varit med i någon skolpjäs?


57. Hur många barn vill du ha?
Två eller tre

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Klassisk musik

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Det är ju jättelänge kvar så nej

60. Vad har du för TV-kanaler?
1,2,3,4,5,MTV, CNN, Discovery, SVT 24....säkert nån ja glömt

61. Har du åkt moped någon gång?
Nej

62. Har du busringt någon gång?
Tror inte det

63. Har du fått felparkeringsböter?
Nope

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Nej


65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Kanarieöarna

66. Har du en egen trädgård?
Nej

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
The Simpsons

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Nja vet inte

69. Badkar eller duschkabin?
Vad jag har eller vill ha? Har dusch men skulle vilja ha badkar ibland

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Notting Hill

71. Favoritpizza?
Med räkor och musslor på och tjock botten

72. Chips eller popcorn?
Beror lite på vad man ä sugen på

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Brukar inte använda läppstift

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Haha...kan man göra det? :)

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?


76. Apelsin- eller äppeljuice?
Beror lite på tillfälle

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Med Johannes, vi åt pizza

78. Favoritchoklad?
Daim

79. När röstade du senast?
Förra året när det var riksdagsval

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
I somras

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nope

82. Är du bra på matlagning?
Nja...

83. Klarar du att tanka själv?
Vet inte...har aldrig försökt

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?
Nej

85. Pepsi eller Coca Cola?
Coca Cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Skulle inte kalla det uniform men jag hade ju en speciell rock när ja jobba på Apoteket

87. Vad var det senaste du handlade?
En massa saker :p

88. Har du kräkts offentligt?
Jo tyvärr

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Kärlek går före pengar

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nja...tror inte det...det kan väl finnas en attraktion men kärlek vet ja inte

91. Har du ringt något betalnummer?
Ja

92. Kan man vara vän med sitt ex?
Ja

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Oj...ha ju inte vart så mycket på sjukhus...så det måste ha varit Johan när han tog bort blindtarmen

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
Jo ja tror nästan det

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Kommer inte ihåg

96. Vad har du i din väska?
Lagboken, pennskrin, kalender, lypsyl

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Nä, borstar tänderna men det är väl ingen favorit direkt

98. Vad är du tacksam för idag?
Att jag har en sån underbar pojkvän

99. Var hittade du den här listan?
På Idas blogg

100. Fem personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Den som vill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0