Nedstämdhet :(

Idag känner jag mig inte riktigt glad...snarare tvärtom :(...
Det började igår...ja förstår inte varför jag ska vara så känslig...ja vill inte...ja orkar inte...varför ska jag ta åt mig och att allt är mitt fel alltid? varför? ja vill inte vara så här
Å imorse när ja vakna så hade jag ont i magen...å då menar ja inte fysiskt magvärk utan mer psykisk...som en oro som gnager i magen...så jag låg och vred mig och kände mig allmänt nedslagen...
Så när ja titta ut genom fönstret så såg ja snö på backen...å det konstiga var att ja inte blev förvånad utan ja nästan visste det innan ja titta ut...ja skulle nog blivit mer förvånad om det inte var snö där...
Så nu ligger det väl ungefär en halv decimeter snö på marken...undrar om det är plogat överallt när ja ska iväg sen...här är det inte plogat iaf...ja tror ju inte på mig själv som förare tyvärr...ja tror hela tiden att ja ska halka å köra av vägen...fast just idag känns inte det så dumt :(...ja vill bara åka ner i diket och aldrig komma upp mer...det finns vissa dagar som ja känner att vore bäst om jag inte fanns och idag är just en sådan dag...men dessa dagar är inte så många längre...det är ju väldigskillnad mot förr i tiden...
Jaja nu får vi väl se hur det går sen...å för att inte göra någon orolig över mig så kommer jag inte försöka att köra av vägen :p
 
                         image48      
                          Så här ser det ut hos mig nu

Kommentarer
Postat av: helena

Usch då, det lät inte bra det där...=O(
Så länge du kör försiktigt så ska det nog gå bra hörredu! Jag vill ju också ha snö, för då skulle jag kunna butta ner Patrik i en snödriva mohahahahahaa... Fast det försås, det skulle nog bli tvärtom....=o/
Och vet du vad!?! JAg har redan köpt din julklapp, eller en av dem i alla fall =O) Nu blev du allt nyfiken va? =O)

2007-11-08 @ 17:04:23
Postat av: Ida

Stå på dig! Det är inte lätt. Försök tänka ngt positivt om dig själv varje dag. Som att du faktiskt klarade att köra till Kallax (om du nu gjorde det, vilket jag förstås hoppas). Du är duktig! Du är fantastisk! Kram på dig

2007-11-08 @ 22:49:12
URL: http://idablogg.fjellborg.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0