Tankevärt

Ja hitta en sak i en bok som ja tyckte va rätt bra skrivet...det får en att tänka till lite...

Så här står det iaf (ungefär):
Angående att vissa människor ibland säger saker i stil med "Det vore bättre för mig att inte finnas till". I vilken mening blir det bättre för mig? Hur skulle jag, om jag inte fanns till, vinna på att inte finnas till?

Ganska smart frågeställning där tycker jag...det kan ni fundera på :)

Passa ganska bra att ja läste det just idag åxå med tanke på mitt förra inlägg :p

Kommentarer
Postat av: Ida

Det var verkligen tankvärt.. Man kanske tänker att det blir bättre för en själv för att man slipper må dåligt eller så.. En liten tanke från mig iaf :) Fast iofs, man kanske inte vinner något ändå, bara för att man inte behöver må dåligt. Eller jaa. Men du vet ;) Vad var det för bok?

2007-11-08 @ 22:51:26
URL: http://idablogg.fjellborg.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0