Tentaresultat

Ja tänkte ju att ja skulle ta å läsa nu när ja kom hem efter skolan men ja hamna här i stället...ja bara orkar inte...har ont i huvudet å käken å känner mig allmänt orolig :(...

Klockan sju imorse åkte Johannes hem till sig så då vakna ju jag åxå...men sen kunde jag ju lägga mig igen å sova nåra timmar till :)...
Ja gick upp halv elva å duscha å greja lite...
Sen halv tolv kom Ida hit...sen gick vi till skolan halv ett typ
När vi kom in i skolan så såg vi folk som gått Jöken med oss hämta sina tentor så de hade tydligen rättat klart å vi tänkte hämta våra åxå...men efter ett tags letande så hitta hon inte min tenta å ja blev lite orolig att de hade tappat bort den eller nåt sånt :p...men det var visst så att den låg i en annan hög som de inte hade registrerat än så vi skulle komma tillbaka senare i stället...
Så vi gick iväg till vår lektion...
Efter lektionen så gick vi tillbaka och då hade våra tentor kommit...ja fick godkänt :)...med tre poängs marginal :p
Så nu när jag har kommit hem så har jag bokat resa hem...ja är hemma i tre veckor 18e till 8e...då blir det att plugga för fullt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0