Gym

Ja så har det hänt som jag och många med mig inte trodde skulle hända :)...jag har varit på ett gym för första gången för att träna!
Jag befinner mig i Kalix och i fredags när Johannes skulle å träna fråga ja om ja inte kunde komma med åxå...han trodde inte riktigt sina öron tror ja...haha...han trodde nog ja skämta igen...men det gjorde jag inte...ja tänkte att ja skulle ge det en chans iaf...ä ju inte så superbra och bara sitta still en massa ha ja hört :p...
Så vi åkte dit iaf å det var faktiskt rätt roligt...bättre än ja trodde...det gick ganska bra för mig åxå tror ja...eller Johannes sa det iaf...
Sen så fråga ja Johannes när vi skulle träna igen å då undra han va det var för fel på mig...hihi...å det kan man verkligen undra...för det är ju inte riktigt jag...jag är ju en sån där som anstränger mig minsta möjliga :D...
Men vi åkte iaf till polisstation å träna på söndan...ja vet inte riktigt om jag får va där då men...ja jobbar ju inte där eller har nån slags anknytning dit heller...men Johannes sa att det skulle gå bra å det var ju ingen där för det var söndag å så...å gratis ä ju bra :)...det var lite jobbigare denna gången å ja fick lite mer träningsvärk men ändå kul :)
Så nu får man väl se hur det fortsätter...eller om det inte fortsätter :p...men det vore ju tråkigt

                               

Kommentarer
Postat av: helena

Nämen vad duktig du är!!! Jag borde också vara duktig, ska försöka träna lite i morgon, men vi får swe hur det blir med det :O)

2007-10-23 @ 21:00:36
Postat av: Hanna

Jag är CHOCKAD!!!

2007-10-29 @ 15:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0