Jobbig granne

Måste bara klaga lite på min granne som bor under mig...ja vet att ja säkert låter som en sur gammal kärring men...han hade iaf fest i onsdags...ja vet att det är lillördag å så men ändå...alla är faktiskt inte lediga på torsdagar...vissa måste faktiskt upp å gå till skolan...han spelade verkligen musik jättehögt...det var väl inget problem innan ja hade gått å lagt mig men när ja väl låg där i min säng så var det verkligen jobbigt...ja försökte verkligen somna men det gick verkligen inte...å ja låg å önskade att nån skulle gå dit å säga till dom å iaf sänka lite...till slut så kom ja iaf på att ja kunde sätta öronpropparna i örona...men det tog ju inte bort allt ljud...men till slut lyckades ja somna iaf...men ja vakna flera gånger av att öronpropparna hade åkt ur...så då fick ja sätta i dom igen...ja vet inte hur länge de höll på...iaf till två-tre nån gång...nästa dag var ja rätt så trött :p...nu har ja gnällt färdigt :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Klart man måste få klaga lite ibland.. Värst vad du hade legat i med bloggen nu, skoj!

2007-10-14 @ 14:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0