Min underbara älskling

I onsdags så hade jag och Johannes varit ihop i ett halvår...tänk att ja ha hitta en så underbar kille som orkar stå ut  med mig så länge...
Vi fira inget då eftersom det var den dagen som ja åkte från Arvika och så hade Johannes saker å göra med skolan å så...så ja tänkte väl inte att det skulle bli nåt firande
Så på torsdan så skulle han iaf komma hit då...så tog ja upp ett par kakor iaf så ja tänkte vi kunde fira lite med...men när han kom hit så fick ja en underbart fin ros av honom och en noblesse-ask...ja blev så glad å överraskad :)...det var ja inte beredd på...men mycket trevligt

Ja älskar honom så å vill att det ska hålla för alltid...bättre kille kan man inte hitta

image47           Noblesse Apelsinchoklad
                    Min fina ros


Kommentarer
Postat av: helena

Vilken fin ros du...och chokladen såg väldigt god ut...du har inte lust att dela med dig till din stackars lillasyster i Arvika, som inte har någon noblesseask? =oP

2007-10-20 @ 23:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0