Jobbig promenad hem

Idag hade jag sovmorgon...det var riktigt skönt det...
Klockan ett hade jag tvättid så ja gick ner till tvättstugan med en omgång tvätt...tyvärr så visste ja inte att ja skulle t skolan idag när ja boka tvättiden så ja hann bara tvätta en omgång och inte hann ja få den torr heller...å det var ju ganska synd eftersom min tvättkorg ä väldigt överfull för tillfället...har snart inget att ta på mig :p
Kvart över två så gick jag till skolan...där hade vi genomgång av övningsuppgifterna i skadeståndsrätt...å det gick ju bra...
Efter skolan så gick jag och köpte en bok som vi ska ha när vi läser straffrätt...det är ju ett tag kvar tills vi ska ha det men det är ju lika bra å köpa den tänkte jag...
Sen va ja å handla mat å hämta ut ett paket med ännu en bok: lagboken...tänkte att det kanske kunde vara bra att ha en egen...vi ska ju ha den i en kurs som vi ska läsa senare i programmet åxå så...hittills ha ja ju lånat Johannes lagbok
Så eftersom ja hade Johannes lagbok å lite annat i ryggsäcken fanns det inte så mycket plats där för matvaror så då blev det mer att bära...bland annat min lagbok...å det var väldigt jobbigt...ja kände verkligen att det skulle vart skönt å ha en bil just då...kändes som mina armar skulle gå av eller nåt å ja va lite orolig att påsarna skulle gå sönder...det skulle inte vart så kul det :p...köpte ju lite extra mycket mjölk idag åxå eftersom mamma å pappa kommer på besök imoron å stannar till på söndag...
Dessutom tänkte jag att det är väldigt synd om dom som måste gå runt med en massa extra kilon HELA tiden...usch så jobbigt...ja tycker ju att det är jobbigt att bara gå hem med extra vikt hem från affären...så man ska väl inte klaga egentligen...

                                         

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, stackarn. Förstår verkligen den där känslan. Vad duktig du är, nu behöver du ju iaf inte träna på typ två år ;) Så det är ju positivt!

2007-09-18 @ 19:20:58
URL: http://idablogg.fjellborg.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0