Sammanfattning av sommaren

  • En massa regn och dåligt väder, endast två veckor i juni och en vecka i augusti som var fina
  • Varit på Mallorca, i Dalarna, Kalix, Göteborg, Stockholm och Karlstad
  • Varit på Arvikafestivalen och Hamnfesten
  • Cyklat i spöregn
  • Jobbat
  • Ramlat i trappan
  • Inte badat en enda gång i Sverige!
  • Blivit utskälld
  • Varit på kalas
  • Fikat
  • Spelat minigolf
  • Varit på Gammelvala
  • Känt mig uppgiven och orolig inför hösten
  • Ätit jordgubbar
  • Bakat bullar och gjort nougatrutor
  • Hoppat studsmatta
  • Sett på bröllop
  • Hälsat på kattungar
  • Skurit mig på mitt blixtlås :p
  • Fått besök av Johannes och Ida
  • Helena har tagit studenten
  • Ätit kräftor
  • Har längtat, gråtit, skrattat
  • Haft en massa skavsår
  • Klippt mig
  • Försökt gå på styltor
  • Åkt karusell på Liseberg
  • Vart på Universeum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0