Idag

Så var man tillbaka i norr igen då...känns ju lite jobbigt å komma upp till snön igen...där nere i söder så börjar det ju ganska vårligt...det var så skönt i Stockholm igår när jag åkte upp..jag gick med både jackan och tröjan öppna å ändå så var det varmt åt mig...helt underbart varmt å skönt å ingen snö...ja önskar att det kunde vara så här åxå...här har det varit rätt trist väder idag...grått å trist å massa snö som ha smält halvt så det är blött överallt...men det märks iaf att det börjar ta på snön å det är ju skönt...

Idag var det en tidigt morgon å då hade jag ju svårt att sova som vanligt...ja förstår inte varför det ska vara så svårt att kunna sova för...
Vi börja vår nya kurs Teknisk psykologi idag....å det känns ju bättre än förra kursen iaf...efter den kursen så känns nog allt lätt sen...å läraren verkar helt ok så det ska nog gå bra tror ja...

Sen när jag kom hem så ha ja greja med en sak åt Johannes :)....å så ha ja packa upp

Men imorgon ska ja packa igen för då ska ja åka till Kalix igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0