Kraschad dator

Nu har det hänt en del saker på senaste tiden...

I helgen så har Johannes varit här och vi har firat vår ett-årsdag...jag fick tio röda rosor, ett knivset, toffiffe å en gurka :D...ja trodde ju inte ens ja skulle få nåt...så det var en trevlig överraskning...så var vi ju på bio i lördags å såg Superhero movie...den var väl rätt ok...kunde bli lite väl överdriven ibland...

Sen i söndags så blev Johannes så irriterad på min dator så han bara stängde av den utan att gå via start-menyn å sen när vi skulle testa att sätta på den igen så kom det bara upp en ruta där man skulle välja hur man ville starta datorn...å vilket alternativ man än valde så kunde man inte starta datorn utan man kom tillbaka till den där rutan hela tiden...det var inte så roligt...å eftersom ja ä rätt känslig av mig ibland så börja ja nästan gråta...ja vet att det är lite väl överkänsligt att reagera så men ja kan inte rå för det...då var det så klart dags för Johannes att åka till Kallax så han kunde inte hjälpa mig...
Det var bara tur att inte bilen stanna åxå på vägen hem för då skulle ja väl absolut börjat gråta  :p
När ja kom hem så brydde ja mig inte ens om å försöka med datorn

Igår så tvätta ja å läste i miljöpsykologiboken inför omtentan...å den boken är mycket enklare att läsa för det är bara att följa hans anteckningar när man läser...med den andra kändes det inte alls lika lätt
Å så försökte ja mig på datorn igen åxå...å den funka ju inte så ja fick ju ta å formatera (C;)...som tur var så funka det...annars hade alla bilder å grejer försvunnit å det vore inte så kul...å nu när ja måste komplettera mitt arbete åxå så vore ju inte det så kul om det hade försvunnit

Idag så var jag i skolan på föreläsningar...ja kände mig lite nere idag...kanske beror på datorn å grejer..å att ja hämta ut arbetet från miljöpsykologin...det verkar som att alla i hela kursen måste komplettera...tydligen så skulle ja inte förklara varför ämnet var intressant att undersöka i introduktionen...nu fattar ja ingenting...i alla andra grejer som vi gjort är det precis det man ska ha med i introduktionen...ja förstår inte hur han menar att man ska skriva egentligen...jaja man får väl försöka ta bort det som han har strykt över då så får man se om han blir nöjd

Å nu är mamma å Helena här å hälsar på fram till på lördag

Imorgon ska vi åka till Ishotellet i Jukkasjärvi


Kommentarer
Postat av: Ida

Nämen, så du fick dig nå gulligrejer iaf, men hahahaa,
jag kan inte låta bli att skratta, en gurka, någit internt eller? ;)

Ja fy, datorer är ju inte kul, speciellt inte när de kraschar, det lät inte så kul det där.. Förstår du blev irri å gråtfärdig :( Tur det löste sig iaf..

Men vad fan, Geza är ju fan dum, så du måste komplettera arbetet också?!!?!?! då måste jag säkert också det.. Helvete också, i precis allt annat ska man ju precis som du säger skriva varför man tycker att det är intressant.. Vad vill han ha av oss?? Fan också, vad irriterad jag blir på han!

Ha det bra, hoppas ni får en bra dag i jukkas!

2008-04-15 @ 23:23:30
URL: http://storasysteryster.blogg.se
Postat av: glitterandbling

grattis till eran 1 års dag! jobbigt när datorn krånglar till.... hehe. Va kul att åka till ishotel :)
Svar: tack så mycket! :D

2008-04-16 @ 15:49:16
URL: http://glitterandbling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0