Promenad i solen

Idag så vaknade jag vid sju för då skulle Johannes iväg till skolan...men som tur är så kunde jag somna om för jag har ju inget speciellt å göra idag...å då går man ju absolut inte upp klockan sju...om man inte ä lite knasig :)...eller om man ä en morgonmänniska...men det är ju absolut inte jag!! Jag älskar att sova, det är så skönt...

Själv så gick jag upp vid tio för jag tänkte att ja skulle läsa lite å så idag...när jag tittar ut genom fönstret när jag väl har kommit upp ser jag att det är skinande sol utanför...härligt! Så jag bestämde mig för att skjuta lite på pluggandet och gå ut en sväng...ja gick till stan och tillbaka...men det var tur att jag tog mössa för det blåste rätt kallt ibland och i skuggan var det inte speciellt varmt...men det var skönt att komma ut lite...det är en massa vatten å slask överallt åxå å det är ju mindre kul :p...det snöade visst här härom dan fast ja märkte ingenting :)...ja sitter ju mest inne här å det är ju fördraget hela dagarna för Johannes bor längst ner så då märker man inte så mycket vad som händer utanför...det komiska var att mamma prata med mig samma dag å fråga om det hade snöat för hon hade sett på tvn att det skulle det...men ja sa ju då att det inte hade det eftersom ja inte trodde det...men det hade det tydligen...

Efter min promenad så satte ja igång med läsandet...det känns rätt så bra och som att man kommer kunna hänga med...men så kommer ju den där omtentan som ja måste läsa till åxå...det blir ju lite jobbigt...men ja får försöka att hitta tid till att läsa till den åxå...ja tänkte att ja skulle låna den "riktiga" boken åxå å se om det går bättre då...om ja nu hinner få den innan tentan...ja ha ställt mig i kö för den iaf...


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha vad roligt att du inte märkte att det snöade, där satt du i din egen lilla värld, medans det var typ snöstorm utanför. Fy så det snöade. Men det smälte ju typ bort direkt :)

2008-04-07 @ 18:28:58
URL: http://storasysteryster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0