Sjukdag

Idag tänkte jag ju att ja skulle hinna läsa lite...men det blev inte riktigt så :p...

Ja ha legat typ hela natten å hostat å frusit så det blev inte så mycket sömn där...så när det väl blev morgon så tänkte ja att ja kunde ligga ett tag eftersom att ja inte ha fått så mycket sömn de senaste nätterna...så ja gick upp vid två å duscha å grejer...sen så tänkte ja att ja kunde läsa lite...men jag hann bara läsa nåra sidor innan ja kände att det inte alls gick...ja va alldeles för matt så ja gick å la mig igen i stället...sen så gick ja upp vid sju igen...så det var den dagen :p...
Nu sitter ja å kollar på tv å lagar mat

Ja kollar på power of 10 å  nu sa dom precis att 28% av Sveriges befolkning har svarat i telefon när de ha haft sex :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag ser också på power of 10, han de där snubbarna verkar vara ganska besatt av disney.. Haha :D

Stackarn, som är så sjuk, låter inte trevligt! Hoppas du kryar på dig, sötis. Så att du hinner läsa ngt till på fredag..

Ha det bra!

2008-04-20 @ 20:55:24
URL: http://storasysteryster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0