Hemresa till Norrland

Jaha så nu var man tillbaka i Norrland igen då...
Jag åkte tillbaka upp i måndags...pappa skjutsa mig till Karlstad för annars skulle ja vart tvungen å åka buss dit å sen vänta i typ två timmar å det kände ja inte för...det var helt underbart väder å ja stog i solen i bara t-shirt å mådde gött innan ja skulle kliva på tåget...
Det var första gången ja åkte biljettlöst på tåget å det funka ju bra...ja behövde bara säga va ja hette...konduktören missförstod mig lite först å trodde att ja inte hade köpt nån bilett å skulle köpa på tåget men vi redde ut det hela :)...det hade kostat 700 kronor så om man gör det är man ju inte klok i huvet...min biljett kosta bara 95 kronor ju
Ju längre bort från Värmland ja kom desto mer moln börja täcka himlen....det gjorde ju inte mig så mycket eftersom ja bara skulle va inne typ hela dan ändå men det känns så trist att sommaren är över nu :(
Ja va lite nervös att det skulle bli övervikt på mina väskor men det blev det inte :)...ja hade tagit ur lite grejer så det kanske blev 20 kilo precis :p...
På Arlanda gick ja å åt lunch på Max...ja visste inte att dom hade en sån där nu...men det var ju ett tag sen ja va där nu...
Flyget gick väldigt snabbt å vi kom fram tidigare än beräknat
Sen fick ja äntligen träffa Johannes igen å det var väldigt trevligt =)
Vi åkte först till min lägenhet å lasta av väskor å så...å tömma mitt postfack som var fullproppat med reklam...det fick verkligen inte plats något mer där nu...ja skulle nog satt upp en skylt med ingen reklam tack :)...men ja glömde liksom bort det...sen bar det av hit till Kalix fast först en mellanlandning i Töre för å tanka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0