Sol å bad

Nu var det ett tag sen ja skrev igen...men så går det när man vart i Norge på semester å inte suttit i kassan så mycket på jobbet å internet inte funkar hemma...

Igår var jag ledig å det var väldigt varmt å skönt väder...annars brukar det ju bara va dåligt när ja ä ledig å fint när ja sitter inne å jobbar...det är ju typiskt...men igår så var det iaf fint då....på förmiddan låg ja ute i trädgården å läste en bok...ja ha nästan läst fem böcker nu i sommar...å det är ju bra gjort för mig för ja brukar inte läsa så mycket...det är en serie med fem böcker så det är ju helt perfekt...det är Patriks böcker som ja å Helena lånar :)...ja ha fått låna en massa filmer av honom åxå som ja inte vet när ja ska ha tid å se :p...
Vid halv tre så ringde Sandra för vi skulle träffas efter att hon hade vart på besiktning på sin nya lägenhet...då kom hon å hämta mig så åkte vi ner till hennes familjs sommarstuga...där fick vi fika å sen bada å vi å spela kort å så...men det blev visst lite för mycket sol för mig för ja blev rödprickig å liksom knottrig på bröstkorgen...så ja fick väl typ soleksem eller nåt liknande...å det är ju inte så bra...ja ä ju så känslig för sol å så hade ja tyvärr ingen solkräm...ja brukar va rätt bra med det annars...men ja visste inte att vi skulle va ute så länge så ja smörjde inte in mig...men det var iaf väldigt trevligt...varmt i vattnet å alldeles lagomt i luften=helt perfekt

Å idag är det åxå varmt å fint ute så ja tänkte mig inte för utan satt i solen en stund på lunchen å ja blev röd med en gång...det var ju inte så smart...ja borde ju vila den huden som ja brände nu...men men...man kan ju inte va smart jämt :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0