Händelserik dag

Idag har ja gjort en hel del å som vanligt har ja inte hunnit läsa någonting :p...det är ju mindre bra men ja pluggar ju så bra (eller bättre iaf) när ja ä uppe i Norrland så ja får lov att ta det lite lugnt å göra annat när ja ä här hemma =)

Vid ett så åt ja lunch med Hanna å så var vi på Jysk å Hanna köpte ett underlakan....sen så åkte vi till biltvätten å det var första gången i mitt liv som ja va i en biltvätt faktiskt å det var ju en spännande upplevelse :D

Sen när ja kom hem så kom Sandra hit å testa mina pjäxor för hon ska kanske låna dom å mina skidor om hon ska iväg å åka skidor nån gång här i vinter...så åkte vi å handla mat åxå till imorgon...vi köpte hummer å fläsknoisetter å lite annat grejs...det blir första gången ja äter hummer då faktiskt...det blir spännande men ja tycker nog om det skulle ja tro för ja gillar ju skaldjur så :)

När ja kom hem igen så garnera ja tårta som vi åt sen när Ernaå Lennart kom på besök å gratulera Helena...hon fyller ju 20 år imorgon :)

Det var min dag sammanfattat å ja ä rätt nöjd med den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0