Helg

Idag ha ja vart lätt latnär det gäller skolarbetet...ha liksom inte orkat eller haft lust...har bara läst lite...nu håller ja på med mat...ska bli lax...känner mig inte så hungrig men man måste ju äta...ha ätit en massa godis :)...ja köpte Polly igår...det är väldigt gott faktiskt å det var längesen ja åt det nu...får se hur länge påsen räcker :p

Denna helgen ä ja själv å ja idag känner ja mig lite ensam å ja tycker inte om den känslan...ibland kan man ju vara själv utan att känna sig ensam men idag känner ja mig ensam...eftersom ja ä ensam rätt mycket så tycker ja inte om att va det...men det finns en värre typ av ensamhet tycker ja å det är när man är bland en massa folk å ändå känner sig ensam och utanför...det är absolut mycket värre
Tur att det finns radio å tv iaf...utan dom blir det ju så tyst å då känner man sig ju bara ändå mer ensam...å tvn ä ju en bra sysselsättning åxå så då tänker man inte så mycket på det

Klockan sju, alltså om tio minuter, är det Narnia på tv:n så den ska ja se...tycker om fantasy å så läste man ju dom där böckerna när man var liten :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Tråkigt att du känner dig ensam. Igårkväll satt jag och tänkte på dig, att det är synd du inte är lite mer inne i mitt "gäng" så du kunde umgås med oss då du är i Kalix. Du får som du vet,komma och vara med oss när du vill! Men jag vet ju att det inte är så lätt :) Hör gärna av dig om du vill göra ngt nån gång då du är i Kalix :) Eller om du vill hitta på nggt i Luleå någon gång. Vi får hitt på nåt nån gång..

2008-12-06 @ 19:11:41
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0