Linser

Ja känner verkligen inte för att gå till skolan idag för då måste ja ut i kylan :p...det är inte 20 grader nu iaf men 14 är för kallt det åxå tycker ja...men men det är inget att göra åt...vi har lektion kvart i tre så man kan ju hoppas att det kan bli lite varmare tills dess...men då kommer det säkert gå åt andra hållet bara för det :p

Idag skulle ja byta linser å gissa om ja blev förvånad när ja öppna förpackningen med ena linsen i...det var nämligen ingen vätska i den så den hade ju torkat så den kunde ja ju inte använda...får väl gå tillbaka till Synsam å fråga om ja kan få en ny...undrar om man får det utan kvitto...ja ha ju fått det förut i Arvika iaf men ja vet ju inte hur dom gör här...tur att ja hade fler par kvar så ja kunde ta en ny

Till helgen är det ju redan Lucia...vad tiden går fort...det blir nog inte att kolla på nåt lucia-tåg i år...men förr i tiden så bruka man ju gå i en massa lucia-tåg :)...får se om man köper nån lussekatt å pepparkakor kanske eller nåt...

Tänkte att ja kanske skulle börja plocka ner saker i nån flytt-låda nu här när ja ändå inte har nåt bättre för mig...det måste ju göras nån gång...ja vet inte riktigt hur vi ska hinna med allt med flytten...tur att ja har min lägenhet samtidigt som vi flyttar in i den nya annars hade det nog blivit jobbigt...ja undrar lite hur Johannes ha tänkt göra med sin flytt men ja orkar inte oroa mig över det åxå...ja oroar mig tillräckligt över allt annat så det räcker :D...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0