Kallt

Nu börjar det blir riktigt kallt här uppe...just nu är det minus 20 grader ute...brr...det är inte så trevligt tycker ja...man måste ha en massa kläder på sig å håret blir så statiskt å huden blir så torr :(...ja brukar ju smörja mig efter ja ha duschat men det räcker inte alltid...det är så jobbgit när man känner sig sådär typ stickig i huden å det kliar...det är ju inte trevligt det där...får väl försöka vara bättre på att smörja in mig helt enkelt

Idag har ja pluggat å tvättat så inget spännande där inte :p

Imorgon åker ja till Kalix å träffar Johannes innan ja åker hem över julen...han ska få sina paket å så :)...

Sen nästa tisdag så åker ja ju hem då...måste ju göra en del uppgifter å plugga till tentan men lite fritt måste man ju ta sig iaf :)...ja kommer nog inte sitta å läsa på julafton direkt iaf :p



Kommentarer
Postat av: Erika

Jag skulle frysa ihjäl där uppe!

2008-12-09 @ 23:22:38
URL: http://idaerika.blogg.se/
Postat av: Ida

Hehe, ska du inte sitta på julafton och plugga? Det ska då jag ;) Skämtåsido, håller med dig, är verkligen inte kul när det är så här sablarns kallt..

2008-12-10 @ 00:12:17
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0