Dagens lista

Tidsfördriv.

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Skriv titelnamnet på den låten som spelas som svar på frågan.
4. FUSKA INTE!


Hur mår du idag?
Somewhere I belong

Kommer du komma långt i livet?
Let´s celebrate

Hur ser dina vänner dig?
Tune up

Kommer du gifta dig?
More than that

Vad är ditt livs theme-song?
Move your hands up

Vad är ditt livs historia?
Changes

Hur är skolan för dig?
Reason to cry (hahahahaha :D)

Hur kommer imorgon vara?
Take me away

Hur kan du komma framåt i livet?
Highway to hell

Vad är det bästa med dina vänner?
My reason

Vad finns i lager för nästa vecka?
Wake me when September ends

Vilken sång beskriver dig bäst?
Sing for the moment

Hur är det med ditt liv?
In the shadows

Vilken låt ska spelas på din begravning?
Sister golden hair


Hur ser världen på dig?
Trust me


Kommer du ha ett lyckligt liv?

Shiny happy people


Vad tycker dina vänner om dig?
Why does it rain on me?

Har du en mörk och djup hemlighet?
Wicked game

Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Easier to run


Hur kan jag göra mig själv glad?
Hold on

Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Twisted little star

Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Poison

Vad är några tips till mig?
Say it right

Hur kommer jag bli igenkänd?
Still standing

Vad är min danssång?
She


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0