För ett år sen...

...då träffa ja världens underbaraste kille...
Jag befann mig i Kalix och skulle följa med Ida till en av hennes kompisar som hade fest å sen skulle vi ut...
Detta var åxå första gången jag sjöng karaoke...ja sa innan vi gick till Millan (Idas kompis) att ja inte skulle sjunga men helt plötsligt så hade ja en mikrofon i handen å sjöng för glatta livet :)...haha :D, tänk hur det kan gå alltså...
Efter allt sjungande så gick vi iväg till Valhall...
Dregen från Backyard Babies skulle vara där och vara DJ...men inte va dä nåt mycket folk för det...å han spela ju verkligen så dålig musik...på grund av detta så gick jag å Ida upp å dansa i stället för det var bättre musik där...fast egentligen är det ju inget dansgolv där...men man får ju improvisera :)
Å när vi stog där å dansa så kom Johannes fram till oss å undra om varför vi stog där å dansa å börja prata mä oss...så försvinner Ida iväg nånstans för hon såg nån hon kände eller nåt...men det gjorde inte mig så mycket...hihi :D...så det var den historien det
Bilden som ja har överst på bloggen kommer faktiskt från den kvällen :)

Tyvärr så kommer jag inte ihåg allting så glasklart som jag skulle vilja men man kan ju inte få allt man vill heller :p

Så den här dagen firar vi med att vara ifrån varandra...haha :D...
Tyvärr kunde vi inte ses den här helgen för Johannes har mycket att göra å så...men han skulle komma till veckan i stället


Dregen

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, ja tänk så det kan gå! EHrm.. "Ida försvann för att hon såg ngn hon kände" Hahahahahaaa ;)

2008-02-23 @ 21:44:16
URL: http://storasysteryster.blogg.se
Postat av: JohannesR

Ja ojoj, och sen mins vi inte hur det gick men jag har för mig att någon viss person hoppade på någon annan ;D

2008-02-25 @ 12:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0