I väntan på mat

Nu sitter jag här och väntar på mat...ska bli kyckling och ris tänkte jag...självklart så börja ja med maten för sent som vanligt...hungrig ja ä då...ja glömmer ju bort att en del mat tar länge å göra...så ja börjar med den när ja ä hungrig...dumt men sån är jag...

Idag har vart en väldigt lugn dag...skrev klart på min seminarieuppgift...
Å så ha ja tvätta...ja tycker faktiskt det är rätt kul...ja ä väl ganska ensam om att tycka det är kul men ändå...ja tycker iaf det...kanske beror på att ja tycker om å sortera saker å så
Så ha ja suttit en hel del vid datorn åxå...å så tv...å så kolla ja faktiskt på film åxå- Day after tomorrow

Imorgon ska vi ha sista seminariet och detta är sista lektionen för kursen som vi måste gå på...efter seminariet så skulle de som ville göra ett test om coping tror jag det var...tänkte gå på det åxå för ja älskar å göra test :)...alltid kul att få reda på mer saker om sig själv...
Vi får hoppas att ja får godkänt på den här sista uppgiften nu åxå då så har ja klarat av kursen...men ja tror inte det ska vara några problem för ja ha ju fått godkänt på de andra...å vi fick ju till och med VG på vårat projektarbete :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0