Idag

Idag var det upp tidigt igen som gällde...tyvärr så kom jag ju tillbaka från Kalix igår kväll så jag hade inte handlat och tyvärr så hade jag inget bröd i frysen så jag fick trava iväg till skolan utan frukost...men det gick bra för ja köpte en fralla å mjölk när ja kom till skolan så...synd bara att dom inte hade nåra baguetter då
Vi skulle ses å göra en powerpoint-presentation inför imorgon då vi ska redovisa vårt projektarbete...det gick att bra...Cecilia är ju väldigt bra på såna där saker så :)...
När vi var klara med det så försökte jag och Ida att beställa boken inför nästa kurs...hoppas det funkar denna gången då...tyvärr fanns bara den dyra men man får väl nöja sig med den då...hoppas den funkar bara...ja vet ju inte riktigt vilken som är rätt bok...den här nästa kursen är redan virrig så ja undrar hur det kommer gå...vi har ju typ bara tre veckor på oss...å då ska vi hinna med ett projektarbete och en tenta...är det inte meningen att man ska få 5 veckor?!!! Å dessutom ä läraren engelsk så ja vet inte om vi måste prata å skriva allt på engelska...det blir ju lite svårt tycker ja...

Efter vi var klara i skolan så gick jag å handla...det var jobbigt å bära en massa hem...ja fick ont i ryggen :(

Sen så har jag surfat runt lite på internet å kollat igenom va ja ska säga imorgon å så...å sen blir det tv...imorogn blir det inte upp så tidigt...det ska bli skönt å få sova


Tänkte visa lite kort från Alla ♥ Dag:


        
Jag förstår inte varför jag ska föstöra alla kort mä en massa konstiga miner :p

Kommentarer
Postat av: Ida

Så söta nallar.. :)

2008-02-18 @ 21:48:04
URL: http://storasysteryster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0