Krångel

Måste bara klaga på en sak....
Det är så här att nästa kurs vi ska läsa är miljöpsykologi och den börjar nästa vecka på fredag...på grund av detta tänkte jag att jag skulle vara ute i god tid med att beställa boken...så ja gjorde det förra veckan tror ja...eller nån gång i början av denna vecka...tänkte att ja skulle slippa att känna mig så stressad och vara utan bok som i början av denna kursen...efter att jag hade beställt boken så gjorde Ida mig uppmärksam på att det finns två olika böcker som heter likadant och har samma författare men det är olika förlag och utgivningsår...självklart så hade jag beställt den som var typ 200 kr dyrare...men nu spelar ju det tydligen ingen roll för igår fick jag ett mail om att jag inte kommer få boken för den var slut hos deras leverantör...å den billigare boken är åxå tillfälligt slut...så ja ha kolla runt lite på olika sajter men ingen har den inne...överallt är den tillfälligt slut...så nu kommer det väl bli som det var i förra kursen ändå...suck!




Detta är förmodligen den bok som jag ska ha

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja usch vad jobbigt det där lät. Tycker de kan skriva på sidan om billgare exemplar också ;)Och som vi diskutera tidigare borde de ge ISBN trots allt tycker man :D Klag,klag, klag!

2008-02-15 @ 13:17:45
URL: http://storasysteryster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0