lista

Är du en bra flickvän? Jag försöker iaf

Hur raggar du? Inte alls :)

Vad heter du? Sofia

Kallas? Inget speciellt

Vad har du gjort idag? Varit i skolan

Vad vill du helst ha nu? Boken till nästa kurs...som börjar imorgon :p

Saknar du någon nu? Johannes, alltid

Röker du? Nej det är bra onödigt

Vad har du för planer till helgen? Inga än så länge

Vilken färg har du på dina underkläder nu? Svarta

Längtar du till nästa födelsedag? Nä inte direkt

Vem prata du med senast? Jeanette

Är du pinsam på fyllan?

Är du blyg? Ja

Vilken tid gick du upp idag? 10.30

När kräktes du senast? Det kommer jag inte ihåg

Vilken låt lyssnade du senast på? Tired of being sorry

Har du sovit i din egen säng inatt? Japp

Har någon annan sovit i din säng inatt? Nej...möjligtvis en del kvalster

Har du glasögon? Ja

Har du sagt "Jag älskar dig" till någon idag? Nej

Är du homosexuell? Nej

Vad tycker du är äckligt? När de skär i folk på tv

Vad såg du senast på tv? CSI

Vem fick du sms av senast och vad stod de? Ida och hon skrev att hon skulle skynda sig att beställa boken eftersom jag skrev att de hade fått in den igen

Är det lätt att förföra dig? Beror på situationen :D

Hur svarar du i telefonen? Hej om det är nån ja känner och hej det är sofia om det är nån ja inte känner

Vad har du för intressen? Johannes å tv

Har du DVD-spelare? Ja

Vad är du rädd för? Sprutor

Har du gott bordsskick? Dä har ja väl

Vad är attraktivt? Fina ögon

Vilken färg på kläder undviker du? Orange

När skaffade du mobiltelefon? En egen fick jag när ja va 16 tror ja...

Vem är den snyggaste du träffat/sett idag? Ida :)

Vilken smak är de i din mun nu? Salivsmak typ

Vad spanar du först in på en kille/tjej? Ögonen tror ja

Använder du tandtråd? Ibland

Vilket år i ditt liv har vart bäst och varför? Vet inte riktigt...

Vad köpte du senast? Mat

Brukar du komma i tid? Ja

Vanligaste färgen på dina kläder? Svart tror jag...eller blå

Har du någonsin haft ett jobb? Jo

Hur mycke krävs för att du ska bli full? Vet inte...har svårt å bli full


Kommentarer
Postat av: Ida

Åhh, tired of being sorry har jag totalt fastnat för, har tänkt ladda hem, ehrm jag mena köpa den jättelänge, men jag har inte idas.. Haha, nämen tackar! Så jag är den snyggast du sett idag, hihi, det var inte illa :D

2008-02-21 @ 19:06:40
URL: http://storasysteryster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0