Melodifestivalen

BWO: vad hade de på sig? tyckte de va bäst däremot...å martin ä ju rätt så söt åxå :)

Mickey Huscic: ja fatta ju inte va han sjöng å han sjunger dålig engelska

Frida feat. Headline: ehh ?! ä dä nåt barn-program det här eller?

Thérèse Andersson: usch! opera...det är ju hemskt

Patrik Isaksson och bandet: Tyckte han sjungde falskt :p...ha aldrig riktigt tyckt om honom

Caracola: dåligt...ä inte så mycket för såna grälla färger heller

Ainbusk: nää inget för mig

Eskobar: hur sjunger han egentligen?!

Nu hoppas ja på BWO å annars så skiter ja hur det går för dom andra...ingen ja tyckte va bra föruton BWO ändå...


Kommentarer
Postat av: Eluään

Nu lottar jag ut en header i min blogg. Kolla in tävlingen om du känner att du vill ha en header i valfri färg:) Ha en bra kväll :)

2008-02-23 @ 21:14:40
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Linnea

Fy, den här gången var det inga bra bidrag. Och från min lilla stad dessutom!

2008-02-23 @ 21:20:45
URL: http://linneadruid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0