Min dag

Nu får vi se om det går attt uppdatera bloggen idag då...igår försökte jag men då bleb ja så där utloggad igen å när ja försökte gå tillbaka så var allt försvunnet...å då orka ja ju inte skriva om allt en gång till heller :p
Idag var det upp tidigt igen som gällde...som tur var så fick ja sova rätt bra i natt till skillnad mot hur det brukar va när ja ska upp så tidigt...kan bero på att ja gick upp nio igår å inte sov så bra den natten...men det kändes i alla fall bra att komma till skolan å va någorlunda utvilad för en gångs skull...
Idag när han ropa upp oss så sa han Sara Alexandersson så ja reagera inte riktigt först...men eftersom ja ä överst på listan så va det ju tvunget å va ja...hoppas han fick med mig i alla fall...men det var inte bara mig han fick fel på...Cecilia kalla han för Camilla så ja vet inte vad det var med honom idag...han läste nog lite slarvigt eller nåt...
Efter skolan så åt jag å Ida med hennes låtstas-pappa å hennes syster för vi skulle åka med dom till Kalix...skönt å slippa bussen...vi åt på Mikes...dä va gott men dom har rätt otrevlig personal där...å dom glömde bort Saras pizza...själv åt ja buffé...massa friterat :)
Sen så åkte vi då hit till Kalix å så nu sitter jag vid Johannes dator å väntar på att han ska komma hem...vet inte när han kommer men på hans schema såg ja att han skulle ha självskydd till 15 så vi får väl se om han kommer snart eller om han ska göra nåt skolarbete i stan åxå...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0