Redovisning

Idag så fick jag sovmorgon...behövde inte gå upp förrän elva...
Sen bar det iväg till skolan och redovisning...usch va ja hatar det!
Vi var väldigt långt ner på listan så vi fick ju sitta där och våndas jättelänge innan det var vår tur...som tur var så var vi ju fyra stycken så man behövde inte säga så mycker per person...
När det då var min tur så kände jag hur jag blev varm och säkert röd i ansiktet och jag kan inte prata som vanligt...ja förstår inte varför det ska vara så svårt...å om ja ska kolla upp från pappret så blir det typ fel å så...ja hatar att det blir så...ja vill ju åxå va sådär avslappnade som vissa är å kunna skämta å prata fritt...men det går bara inte...å sen när man kollar på alla som lyssnar så känns det som att dom sitter å tycker synd om mig å så å dä ä ju inte så kul...ja skulle gärna vilja veta hur det är att sitta å se mig från deras perspektiv...det skulle vara väldigt intressant att veta det så man vet om de upplever det lika som jag gör...ja hoppas verkligen inte det...
Hela dagen har ja fått gå runt med en jobbig huvudvärk på grund av den här skiten å inte försvinner den efteråt heller...inte ens nu när ja ha tagit en tablett har den försvunnit...gaah!!!
En annan jobbig sak på redovisningen idag var när en annan grupp redovisa sitt...då kom det upp en del minnen i min hjärna som gjorde att jag blev ledsen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0