Slapp söndag

Idag har jag inte gjort så mycket....fortsatte med städningen som jag påbörjade igår...idag hade jag bara dammsugningen kvar...tänk vad jobbigt det kan vara att bara dammsuga egentligen...man blir helt varm....men ja ä ju ganska dåligt tränad åxå :D...
Så ha ja tittad på en hel del avsnitt av Desperate Housewives som ja fick i julklapp...dä var ju ett tag sen nu...dä va ju längesen de visa det på tv:n...
När ja gjorde mat förut så satte ja igång brandvarnaren :p...ja gjorde fiskpinnar å klyftpotatis...å tydligen kom det lite rök från ugnen...ja fattar inte att det ska va så svårt med fiskpinnar men ja kan aldrig få dom bra...ja villl ju att dom ska bli så där knapriga å goda men nej nej


Tänk om man kunde se ut så där alltså

Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi, ja det är inte lätt laga mat.. Åh, vad kul se på DH, gud vad jag längtar efter det!

2008-02-24 @ 21:45:09
URL: http://storasysteryster.blogg.se
Postat av: Anonym

låter som den perfekta slappar söndagen ;)

2008-03-02 @ 20:11:17
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0