Supertrött

Åhhh va trött jag är idag...vi hade skola idag så ja va tvungen å gå upp halv sju imorse...dessutom så va ja bara tvungen å kolla på tv till elva igår så det blev ju inte så tidigt i säng :p...så lite får ja ju skylla mig själv...å självklart kunde ja inte sova nåt bra i natt heller...dä går verkligen inte när ja måste upp tidigt...då ska ja hålla på å vakna å vrida å vända å hålla på...
Vi började alltså kvart över åtta och då hade vi seminarium angående stress och negativa emotioner...det hände en liten komisk sak som hände där...en kille i min grupp svor en del å vi hade precis diskuterat barn-uppfostran å så...å då sa en tjej att så kan du ju inte säga om du har barn...å då sa han att han ä steril bara så där appropå å bara fortsatte å prata...han verka ju inte skoja eller nåt sånt han sa det helt allvarligt...å vi andra kolla lita på varandra å ingen visste nog riktigt hur vi skulle reagera...det är ju inte nåt som man bara brukar säga sådär till folk som man inte känner...men han ä ju iofs lite speciell åxå :)
Sen hade vi föreläsning om positiva emotioner och nyfikenhet och kreativitet...det är ju intressant å så men man orkar verkligen inte när man är så trött...han borde inte lägga lektionerna så tidigt tycker jag
Sen så åt vi mat...ja å Jeanette dela på en pizza...hon ville åxå ha den med musslor å räkor på :)...helt otroligt...nån som har samma pizza-smak som mig :)...dä va väldigt gott iaf
Efter det så satte vi igång med projektarbetet å kategoriserade svaren vi ha fått på våra frågor å så dela vi upp arbetet lite...men det var riktigt jobbigt för jag var sååå trött...vi hade nog lite problem allihop faktiskt :p


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja herregud vad seg man var. Nog blir man bortskämd när man är "ledig" från skolan :)

2008-02-05 @ 21:27:57
URL: http://storasysteryster.blogg.se
Postat av: helena

halv sju, halv sju!!! det är ju sovmorgon. Själv går man upp antingen tjugo i sex eller fem över sex...

2008-02-09 @ 11:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0