Trasiga knivar

Nu har jag gjort det igen! Jag har haft sönder ännu en kniv i min samling :p...nu är det ju inga dyra bestick direkt...dessutom är dom ju av plast...får kanske börja använda mina "riktiga" bestick snart :)...nu har ja alltså 7 knivar kvar å en som snart kommer gå sönder...gafflar däremot går inte sönder lika lätt...dom är det 11 kvar av...ja tror att ja inte haft sönder nån sån iaf så då borde det betyda att ja haft sönder fyra knivar...men det känns som fler...hmm...


Det här va ju inte direkt nåt intressant inlägg men ändå :)...har inte så mycket för mig idag...har gjort klart seminarieuppgiften å så nu



 

image130

Min trasiga kniv :(

Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi, du och dina bestick ;) Ja, du kanske borde börja använda de "riktiga" :D

2008-02-20 @ 18:20:58
URL: http://storasysteryster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0