Bowling

I lördags var jag å bowlade med Johannes...vi fick inte med nån annan för folk va visst upptagna...men ja tycker det är så trevligt så å bara ha honom för mig själv :)...
Det var flera år sen ja bowla senast....men roligt är det
Men lite pinsamt ä det ju att ja förlora mot Johannes när han spelar med vänstern....eftersom han ha gjort illa ena fingret på höger hand så kunde han inte använda den handen...då kanske han skulle fastnat i klotet :p
Vi spela 2,5 serier....om vi bara räknar den sista halva där så vann ja :)...men det är ju helheten som räknas...men det skiljde inte sååå många poäng iaf :)



Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, herregud, att de då alltid ska vinna! Fast när vi var vann jag :D Så bra att du gillar att han honom för dig själv, då kanske det inte gjorde så mkt jag inte kom ;)

2008-01-22 @ 10:36:38
URL: http://storasysteryster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0