Bulgarien till sommaren :)

Idag ha ja kolla lite i en broschyr om Bulgarien på internet....ska dit med Johannes å hans föräldrar till sommaren...dom bjuder mig t.o.m. så det är ju jättebra...hans pappa fyller jämt så det är därför dom ska iväg
Så idag har jag alltså suttit och drömt mig iväg till varmare breddgrader...ja längtar så tills vi ska dit
Men det är en sak ja funderar på som ja inte riktigt ha fått kläm på å det är det här med vaccinationer...ska man vaccinera sig när man åker dit? För ja ha kolla på två sidor å på den ena stog det på hepatit A, vaccination: ja....men på den andra så stog det att det fanns inga obligatoriska vaccinationer men det rekommenderades att man vaccinera sig mot hepatit A, bland andra....men ja vet inte...nån som vart där som vet vad som gäller?
Vi ska bo i Nessebar som ä ett lite lugnare område än Sunny Beach...om det är nån som ha vart där å har nåra bra tips så tar ja gärna emot sånt :)

Nessebar

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill också utomlands, nuuuuu! :D

2008-01-23 @ 23:03:31
URL: http://storasysteryster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0