En till fundering :)

Ja har en till fundering för dagen faktiskt :)...ja funderar rätt mycket om dagarna...vissa mer än andra...å det är ju inte så bra alltid heller att fundera...speciellt när ja fundera på saker om mig själv :p

Men den här gången handlar det om att ja ser väldigt mycket på såna där kriminalserier typ csi å sånt...ja tycker verkligen om såna...
Å nu funderar ja på om ja blir påverkad av det för ja tänker ofta att ja ha glömt dörren å dä kommer in nån å mördar mig....ja vet inte om det beror på serierna ja ser eller om ja bara ä allmänt nojig av mig
Det är ju ganska sjukt å tänka så egentligen...för varför skulle nån välja just min lägenhet att ta sig in i å dä ä ju inte direkt så vanligt skulle ja tro att dom går in i nån lägenhet bara sådär...ä väl mer vanligt om man känner personen å om det är en villa eller så...
Men man kan ju inte rå för hur man känner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0